SISTA PÄLSEN

TJENA! Har varit lite uppbehåll på bloggen men inte längre till. Veckoslutet fösvann snabbare än det kom och jag är tillbaka i skolan. Fredagen spenderades å¨en barrundning i stan där vi sedan stannade i Ugglan. Fint sällskap var med! Lördagen firade vi farfars 80års dag (Pupi glömde kameran så det finns bara telefon bilder som inte är något att hänga i julgranen). Har varit ute barje dag och rastat min fasters hundar som bor i Hagnäs och jag är helt förälskad i den delen av stan. Massor med gammla byggnader, grönområden, hav, vikar, broar mitt dröm område att bo i faktiskt!Veckoslutet är igen snabbt tillbaka och på fredagen blir det fiesta once again. Plus att vädret är sjukt underbart, idag var det dessutom sista dagen som jag antagligen använde päls snyft!
- -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar