SISTA PÄLSDAGENS

Bestämde mig idag för att piffa upp mej själv och satsa lite på ourfiten, dessutom börjar de varma dagarna snart komma så det är antagligen dags att ställa tillbaka pälsen in i garderoben. Bilderna tagna av underbara Nea, kolla in hennes blogg -->HÄÄR!<--

Snart blir det vår, man riktigt känner det i luften! Alla är mycket piggare och gladare och seglar jackorna har kommit fram, conversen ersätter uggsena och denim jackorna börjar också dyka upp. Väntar verkligen på våren och sommaren så himla skönt det skall bli att gå med tunna kläder, bli brun och bara slappa. Har nu helt hikisesti sökt efter sommarjobb och har inte ännu fått några svar men jag hoppas verkligen att jag skulle få jobb någonstans ifrån, för jag behöver verkligen pengarna. Vi har ingen resa planerad men vi skall säkert någonstans plus att vi skall med spanska gruppen till Madrid efter höstens skrivningar så dit måste jag också spara. Gillar verkligen inte min penga situation nu heller... Måst bara spara och inte hassa på något vis. Nu kallar högen med kläder på min golv på mej att sortera oss! Ciao!

/Sara

2 kommentarer: