NO SENSE IN BAKING


Mina extremt fula kex som jag lyckades skramla ihop i köket, som jag sedan mumsade på medans jag tittade på Brave, SÅ HIMLA BRA FILM!

Nu på senaste tiden har jag märkt att jag passar definitivt inte in i kvinnan-i-köket-modellen. Joo jag kan laga mat osv det är inte så att jag skulle lyckas bränna upp hela köket, men det som jag lagar får man ingen wow känsla av. Kan vara rätt skönt ibland genast bli utröstad när vi skall laga familjemiddag, men när man skulle vilja njuta av några goda chocolate chip cookies med en film (som idag) önskar jag nog nån gång att det jag lyckas trolla fram i köket skulle vara utsökt! Skoldagen var rätt på lugn och trevlig, hade en sex terapeut på besök i HK:n och det var som om man skulle ha varit tillbaka på sexan igen när man hade sitt första sex snack. Hann knäpp några bilder med Nea idag som senare kommer att ploppa upp på blöggen. Solen sken dessutom och det kändes på riktigt som om våren skulle vara påväg. Hoppas att alla har haft en lika skön och solig dag som jag. Ciao!

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar