DAYS FILLED WITH NOTHING

Bilder från fredagens hund dag

 Hejj! Vaknade idag men helt hemsk huvudvärk och torr hals, från igår kvällens festande. Veckan har gått långsamt och tråkigt frammåt men nu är det äntligen veckoslut! Har märkt på senaste tiden att jag faktiskt inte haft något att göra efter skolan annat ämn att komma hem, äta och vara på datorn hela kvällen. Vi har inga projekt eller hetsiga läxor just nu i skolan, vilket gör att jag inte ens kan göra skoljobb. Som tur har jag kunnat träffa Minnie och Dexter och gå på promenad med dem och få tid på mej att tänka på vad jag vill med mitt liv. Okej, kanske inte helt på det viset men nästan. Igår var det party all night long, for först till Andrea i Grani för att fira hennes födelsedag med kaka och champagne och IB folk. Därefter skutsade Leo mej till Martinas fest där kvällen sedan fortsatte. Och på morgonen mådde jag precis som förtjänat som sagt. Har varit en sväng på stan med Kata nu på dagen, och lyckades fynda två supermysiga tröjor och en supermysig jacka från UFF och allt endast för 3 € helt sjukt. Nu skall jag bara mysa och inte göra något produktivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar