UP TOWN GIRL

Igen har det blivit ett stort mellanrum mellan poststmen jag försöker hålla upp jobbet så bra som möjligt! Det har varit prov vecka och med endast tre prov och en ledig dag är jag forfarande totalt sönderstressad, trött, svart cirklad runt ögonen och i behov av bra vitsord, annars har allting varit ganska lugnt. Ligger just nu bara i min säng och njuter av friheten, fast lite nikotin och alkohol kickar skulle nog också kunna sitta fint. Efter provtillfället idag for jag med mamma till Hagalund för att köpa make-up och en clutch till Gammeldansen. Vi beslutades oss till sist efter lite gnabb ocg hjälp av världens mest gayigaste man expidit på Diors 5 Couleurs 254 Bleu De Paris ögonskuggs palett, Isa Doras Nr. 103 Pearl Frost nagellack och Cliniques 01 Black High Impact WaterProof Mascara. Det klämde nog lite i plånboken (hehe) så clutchen fick bli från Glitter, but I don't complain, den är ursnygg. Har dessutom tagit upp ridningen igen efter 3 månaders pause som satt fint, men nu är det tillbaka upp på ryggen igen på pållen min. Ha en ljuvlig fredag kväll!

Kram!

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar