NEW YEAR - NEW ME

Nyårs förfest hos Nici
Försöker vara artistisk men misslyckades (surprise surprise!!)
Sisha kväll hos Danne
Förlovnings kaffe hos Ton och Soili
På kaffe här om dagen med Veronica

New year new me - fuck dat shit! I år blir det inget vackert nyårslöfte, tycker att dom är helt för överskattade och varför skall man setta ett mål åt sig när man (oftast) bara glömmer bort det eller struntar i det totalt. Det har varit lite tyst här på bloggen en tid på grund av tidsbrist, skola och annat som har måsta fixats här. Det är gammeldanser, klänningar, frissa tider, Ruka arrangemang och listan fortsätter ännu långa vägar. Och nu är det provvecka. Hur skall jag hinna med bloggen och så mycket annat om jag inte ens har tid med mig själv ens. Har inte haft en lugn stund förutom igår när jag var på stan med Veronica, kaffade, talade strunt och fotograferade lite (bilder kommer om en stund). Imorgon är det engelska prov som jag som tur har förberätt mig mycket bra på. Sedan finska, ledigt, engelska igen, hälsokunskap och samhällslära. Yay for me! Nu skall jag ta och gräva ner mig i min läsegrop och få något produktivt gjort.
Ciao!

/Sara

2 kommentarer:

  1. .... helt totalt den bästa bilden på mig eller hur?..
    älskar din blog <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja tyckte den var cool XDXDD

      Radera