HUNGERGAMES


Fick nya pyjamas shorts av mamma idag, otroligt sköna!
R.I.P mina vita Tiger hörlurar, är en sådan music junkie att jag måste gå och köpa nya genast, men i svart

Min nya bibel. Amen! Bloggen föll då som sgt igen åt sidan pga provläsning och lite fiesta fiesta, men inte har det gjort någon skada, har inte haft något speciellt att blogga om. På lördagen for jag och såg Hungergames - Catching Fire med Sandra och den var A M A Z I N G ! Katniss och Peeta är så min nya OTP hehe. Fick idag Hungergames syndrom så istället för att läsa på matematik har jag läst tredje boken hela dagen plus att jag hunnit klämma in den första Hungergames filmen där emellan också. Nu är jag död but still alive och skall försöka plöja mig egenom hela boken innan jag somnar. Godnatt!

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar